Upravo su starije osobe često meta prevaranata koji im, putem telefona ili osobno, podvaljuju ugovore o uslugama ili o kupovini različitih predmeta. Starije osobe, zbog neinformiranosti, u pravilu ne iskoriste zakonsko pravo o otkazivanju takvih ugovora u roku od 14 dana te postaju obvezni isplatiti iznos naveden u ugovoru bez da su uslugu primili. Udruga „Dalmatinski potrošač“ često zaprima pritužbe građana vezane upravo za ovu temu.
Kovačević će, u sklopu ovog predavanja, s pravnog aspekta objasniti korake koje je moguće poduzeti ako se nađemo u situaciji da ili potpišemo ugovor ili se telefonski obvežemo platiti uslugu koju zapravo nismo htjeli jer nismo primili sve potrebne informacije.
Predavanje se održava u sklopu projekta „Zaštita starijih osoba razmjenom iskustva i znanja stručnih osoba te putem edukativnih, savjetodavnih i promotivnih aktivnosti“ kojeg Udruga „MI“ – Split provodi u partnerstvu s Udrugom Dalmatinski potrošač i Udrugom socijalnih radnika Zadar. U sklopu projektnih aktivnosti, pozivamo starije osobe da putem e-mail adrese: