SENIORI.HR

Informativni portal za treću dob

Artičoka u službi dugovječnosti

Artičoka se s razlogom smatra jednom od najzdravijih namirnica, a idealna je u borbi s probavnim smetnjama, visokim kolesterolom te u prevenciji srčanih bolesti i ateroskleroze. Također se smatra jednim od najefikasnijih detoksikacijskih namirnica te je idealna za zaštitu jetre.

Opširnije...

Stogodišnjem turistu u posjeti rodnom kraju vraćen ukradeni novac

Stogodišnjem američkom turistu kojem je ukradeno 1.400,00 funti na putovanju u britanskom gradiću vraćen je novac. William White bio je u posjeti Velikoj Britaniji sa sinom i spotaknuo se pri izlasku iz autobusa u Gloucesteru. Nakon što je pao lopov mu je otrgnuo torbicu u kojoj je bio novac. Gospodin White sada je otkrio da je lopov naknadno vratio novac očito zbog grižnje savjesti netom prije nego li su otac i sin letjeli natrag svome domu u Fort Mohave.

Opširnije...

6 načina kako "vježbati" mozak

Mozak je kao i svaki drugi mišić – da bi ostao zdrav potrebno ga je trenirati. Ovo se posebno odnosi na starije osobe, koji mogu spriječiti ili odgoditi kognitivna oštećenja održavanjem mozga aktivnim. Pomoću svakodnevnog treninga mozga mogu se ublažiti simptomi Alzheimerove bolesti, demencije i gubitka pamćenja kao i omogućiti daljnje uživanje u aktivnostima koje su važne za vas.

Opširnije...


Vježbe snage za gornji dio tijela

1. Kruženje ramenima

Kruženje ramenima pomaže jačanju vratnih mišića i mišića gornjeg dijela leđa. Povećanje snage mišića oko lopatice olakšava podizanje tereta kao npr. kufera sa poda. Ova vježba poboljšava pokretljivost ramena i stabilizira lopatice za podizanje težeg tereta ciljajući na mišiće koji podržavaju lopaticu te omogućavaju kretnju ruku.

Opširnije...