Zumba za seniore

Svako malo svjedoci smo novih oblika tjelovježbi pa svatko može naći nešto prikladno ako se zbilja želi fizički aktivirati. U zadnjih nekoliko godina Zumba postaje sve popularnija među svim dobnim skupinama.

Ukoliko prvi put čujete za Zumbu; riječ je o latinoameričkom plesu pomiješanom s tjelovježbom koji se prvi put pojavio početkom devedesetih godina 20.stoljeća. Zumba je kombinacija plesnih stilova hip hopa, sambe, salse, mamba, borilačkih vještina te trbušnih plesova.
Koreograf Alberto Perez, inače Kolumbijac, na ideju je došao tako što je kao trener aerobika na jednom treningu zaboravio ponijeti kazetu s glazbom za aerobik. Otrčao je u auto i pronašao kazete s različitom glazbom, te je improvizirajući počeo miješati ples i aerobik. 2001. godine se preselio u SAD te se povezao s nekolicinom istomišljenika. Novootkriveni su sport potom licencirali, brendirali te snimili nekoliko videa. Ostalo je sada već povijest.

Zumba i seniori
Nakon svega napisanog, postavlja se pitanje kako se ovako zahtjevnom disciplinom mogu baviti seniori. Jedna od najpoznatijih seniorki koja se bavi Zumbom, poznata kao baka Shellie ima i Youtube kanal na kojem je možete pronaći kako izvodi Zumba pokrete te uči sve zainteresirane koji se žele uključiti od prvih koraka. Također, postoji i web stranica grandmashellieteacheszumba.com na kojem možete pronaći sve što vas zanima o Zumbi. Na pitanje je li Zumba sigurna za starije osobe s obzirom na pokrete i intenzivnost, trebali biste se posavjetovati s liječnikom, ali i sami procijeniti koliko vam tijelo dopušta bavljenje ovim tipom rekreacije. Prema sadržaju vidljivom na Youtube kanalu, pokrete izvodite onoliko koliko vam tijelo dopušta a po potrebi uzimate i odmor. Krenite polagano s jednostavnim pokretima te postupno povećavajte intenzitet.
Zumba će vam dati potpunu tjelovježbu potaknutu vrućim latino pokretima i glazbom. Ona je istovremeno i korisna i zabavna te imajte na umu da radite onoliko koliko vam tijelo dozvoljava. Konzultirajte s liječnikom prije uključivanja u ovaj tip rekreacije, pazite na sebe, slušajte tijelo i zabavite se.

Izvor: seniorlivingmag.com